2017. január 2.

18.fejezet ~ Dallamokba menekülve

Sziasztok!
Boldog Új Évet 😁😘! Holnap megindul a hajtás, de előtte még szeretnék nektek kedveskedni egy kicsit 😀 Köszönöm az elmúlt évben kapott támogatást 💓 Remélem, idén is ilyen erős és kitartó kis társaságra számíthatok majd 😊 Ezúton küldök egy virtuális és óriási ölelést BellaLili-nek, aki az utóbbi időben rengetegszer a segítségemre sietett 💕 Hálám üldözze a 2 kommentár íróját - RS és BezTina 💝 -, illetve a 6 pipálót is 💖 A folytatás fogalmam sincs, mikor érkezik... Nem is ígérek semmit😊 További szép estét és kitartást a héthez 😍😁  U.i.: A fejezet második része a Glory Days album hatására született meg 😊 Pusszpáá evribádii,
Macy

Touch
A város egyik leghangulatosabb és legdrágább éttermében volt asztalfoglalásunk. Egy eldugott sarokban ültünk le, miután megváltunk a kabátjainktól. Amikor megkaptuk az étlapot, a pincér megtöltötte a poharunkat a már előre behűtött pezsgővel, majd magunkra hagyott minket. Tekintetem kíváncsian futtattam körbe a falakon, melyeket híres énekesek és színészek képei díszítettek.
- Ez volt apám kedvenc étterme. Anya túl giccsesnek találta, de általában hallgatott az öregre és idejöttek vacsorázni, évfordulót ünnepelni. A lányok másnap reggel nem állták meg, hogy ne faggatózzanak anyánál. Én a háttérben meghúzódva figyeltem, ahogy Doniya és Bella szempilla rebegtetve issza anyu minden szavát - lapozgatott az étlapban Zayn, miközben beszélt. Halovány s egyben meglepett mosolyra húztam a számat. Eddig ilyesmiről sosem mesélt nekem. - Apa halála előtt pont ennél az asztalnál ettek. Anya tisztában volt vele, hogy az lesz az utolsó romantikázásuk.
- Előre megtervezett volt apád halála? - kérdeztem elhűlve, mire a milliárdos komoran bólintott. - A maffiaélet már csak ilyen. A vezéreknek, illetve a tagoknak is vannak ellenségei. Engem se kerülnek el, sajnos.
- Az egyikük rám is vadászik - tettem hozzá, majd belekortyoltam a pezsgőmbe. A római vakációnk óta halálfélelmem volt. Zayn elhúzta a száját. - Ha megtalálom, abban nem lesz köszönet. A szeretteimet egy ujjal sem bánthatja senki.
- Sosem értettem, hogyan képes valaki hidegvérrel ölni. Számomra egy kutya elaltatása is hátborzongató, még akkor is, ha muszáj megtenni - adtam oda a pincérnek az étlapot, miután felvette a rendelésünk. Egy ideig nem szóltunk egymáshoz; a maffiavezér engem fürkészett, én pedig a színpadon táncoló párost tüntettem ki figyelmemmel. Mindig is csodáltam a társastáncot. Szerintem, az egyik legkifejezőbb és legbensőségesebb táncfajta. Fejemet kicsit megrázva tereltem tekintetem az előttem ülőre. Izzadt tenyeremet a ruhámba törölve megköszörültem a torkom. - Milyen érzés a maffia élén tevékenykedni? Mennyire okoz fejtörést például egy új tag bevétele?
Zayn kissé zavartan a hajába túrt, majd eltüntette a poharában várakozó pezsgőt. A pincér az ő kezére játszott, mert akkor egyensúlyozott az asztalunkhoz a rendelésekkel, amikor szólásra nyitotta a száját. Erőltetett mosollyal az arcomon megköszöntem az ételt a fiatal felszolgálónak, aztán a villámmal várakozóan piszkálgatni kezdtem a salátát.
- Eleinte furcsa volt irányítani az embereket, de egy idő után belejöttem. A nagyapám és később apa rengeteg dolgot megtanított. Nem igazán okoz fejtörést egy új tag bevétele. Nem sokat várok el tőle. Értsen a fegyverekhez, legyen pontos és őszinte. Ha szabályt szeg, vagyis nem teljesíti a feladatát, esetleg hazudik, akkor nem kegyelmezek - látott neki a vacsorájának, én pedig nagyot nyelve követtem. A gyomrom folyamatosan kavargott, alig bírtam pár falatnál többet enni. Leginkább az mozzarelladarabokkal teleszórt salátából csipegettem, a húshoz nemigen nyúltam hozzá. A milliárdos a kezemre simította sajátját. - Mi a baj?
- Émelygek egy kicsit - töröltem meg a számat, majd telefonomat magamhoz véve a női mosdóba siettem. Miután búcsút mondott a vacsora és ez előtte elfogyasztottak, megmostam az arcom s kiöblítettem a szám. Már kiskoromban sem szerettem azokat a sorozatokat és filmeket, amikben megölték az embereket. Fejemet megrázva indultam vissza az asztalhoz, ám útközben megállított a táncosfiú. Apró mosolyra húztam ajkaimat, amikor felém nyújtotta egyik kezét. - Szabad egy táncra?
- Persze, miért is ne?! - bólintottam, a srác pedig intett egyet a zenekar irányába. Valamelyest értettem a dalokhoz, így sikerült könnyen felismernem a hangsúlyos lépkedésre, a zene lüktetésére ösztökélő tangót. Az énekesnő kellemes mély hangja a fejembe vésődött. A táncosok szoros közelsége miatt a tangó igencsak intim tánc, a partnerek az átlagosnál is jobban odafigyelnek a másikra. A fiú végig a szemembe nézve ösztönzött a már-már profi lépésekre, melyeket fogalmam sincs, honnan szedtem. Jó néhányszor megpörgetett, a levegőbe emelt s hagyta, hogy úgy mozogjak, ahogy nekem tetszik. Magamon éreztem az egész étterem kíváncsi tekintetét, ami zavarba hozott. Ahogy elcsendesült körülöttünk a zene, már csak arra eszméltem fel, hogy a táncos kezet csókolt. - Megtisztelő volt Önnel táncolni. Köszönöm.
- Én köszönöm, egy élmény volt - mosolyogtam rá kedvesen, majd az asztalunkhoz szédelegtem. Zayn csillogó szemekkel, alsó ajkába harapva méregetett. A pezsgő kis híján a torkomon akadt, amikor áthajolt az asztal felett s a fülem érintette egy pillanatra a fogait. - A desszertet otthon szervírozom fel.

***

A ruháink szanaszét hevertek; a harisnyám, a melltartóm és a bugyim apró cafatokban pihent a padló különböző pontján. Zayn finom csókokkal halmozta el a mellkasom s közben azt a dalt dúdolta, amit az iPod véletlenszerűen lejátszásnak indított. Csípőm automatikusan a ritmusra mozgott, ami mosolyra késztette a milliárdost.
- Ilyen vidámnak és szórakozottnak szeretnélek látni. Mindig - tapadt ajkaimra lassan, majd szétfeszítette a lábaimat és közéjük telepedett. Körmeimmel hosszú csíkokat karcoltam a hátára, miközben elmerültünk a csókban. Alhasam azonnal összeugrott, amikor meghallottam Zayn-t, ahogy kibontja az óvszeres tasakot. Alsó ajkam véresre harapva, nyöszörögve fogadtam magamba a férfit. Egyik kezét kettőnk közé ékelve simított végig nőiességemen; tekintete elsötétült a vágytól, ajkait széles mosolyra húzta. Felvontam a szemöldököm. Rekedtes baritonjától őrült vágtába kezdett a szívem. - Minden napot így kellene zárnunk, nemde?!
- El tudnám viselni - vörösödtem el, ami kuncogásra késztette a maffiavezért. Apró puszikkal halmozta el arcom s ezalatt a melleimet masszírozta. Tudja, hogy kell levennie a lábamról. Kifejezetten tetszik ez a nyugodt, szerelmes énje. Hozzá tudnék szokni. Lábaimat a csípője köré fonva ösztönöztem gyorsabb tempóra, melynek hatására egyre hangosabbak lettünk. Fél füllel koncentráltam a zenére is, mely első hallásra elnyerte a tetszésem. Dudorászva túrtam Zayn hajába, majd ajkaimat a bal vállán pihenő halálfejre nyomtam. - Direkt vannak ilyen dalok a lejátszódon? Nem mintha zavarna, csak...
- Hangulattól függ, miket pakolok rá. A legutóbbi számokat Bella csempészte rá - rázta meg a fejét mosolyogva, majd elhúzódott tőlem. Zavartan pislogtam párat, mire a milliárdos megcirógatta az arcom. Érintésétől lehunytam a szemem egy pillanatra. - Próbáljunk ki valami újat. Fordulj hasra és emeld meg a feneked!
Izgatottan tettem úgy, ahogy kérte. Szokatlan volt, hogy nem nézhettem közvetlenül a szemébe. Meglepetten felnyögtem, amikor megmarkolta a fenekem s óvatosan belém hatolt. Ujjvégeim elfehéredtek, ahogy a takarót szorongattam.
A tempónak és a számomra új póznak köszönhetően meglehetősen hamar a csúcsra jutottunk. Zayn mellkasa második bőrrétegként simult a hátamnak. Fantasztikus és szívmelengető érzés. Jó néhány percig csak pihegtünk, aztán erőt vettünk magunkat és lezuhanyoztunk.
- Ízlett a desszert? - lehelt egy puszit a vállamra a maffiavezért, miután bebújtunk a takaró alá. Karját a derekam köré kulcsolva vont közelebb magához. Pizsama felsőm alá csúsztatott ujjaitól felforrósodott a bőröm. Kuncogva a kezére simítottam a sajátom. - Igen, nagyon is. És neked?
- Szívesen repetáztam volna - fúrta arcát a hátamba, én pedig felnevettem. Egy ideig beszélgettünk, aztán álomra hajtottuk a fejünket.
Gondolataimat nem hagyta nyugodni Zayn vallomása. Valamikor, a közeljövőben nekem is szembesítenem kell azzal, hogy mit érzek iránta. Néha a falra tudnék mászni a titkolózástól, a védelmezéstől... De, ettől függetlenül szeretem. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszett az étteremben lefolytatott beszélgetés...
    Tetszett ahogy teljesen atalakulva erzelem teljesen meg is hatarozottan beszélt a szemelyes csaladi 'elmenyekrol'..
    Aztán tárgyilagosan...de'titkon' felon es felton beszelt a maffias dolgairol..
    A csajszi termeszetes reakcioja ahogy minden ki jott belolle...-annyira 'jo', eletszeru-
    Na es a tánc...
    Es a csajszi gondolatai miszerint o is ugyan ugy erez mint Zayn csak tulajdonkeppen fél ami termeszetes is...
    Es hogy a kozeljovoben elakarja neki mondani :)
    Nagyon jo volt!
    Koszonom szepen, hogy ezt a reszt is olvashattam!
    Boldog Bekes Sikerekben es Szeretetben Gazdag Uj Esztendot Kivanok Neked!
    Kitartást a sulihoz!

    VálaszTörlés