2017. január 22.

19.fejezet ~ Elindulás a merészség ösvényén

Sziasztok!
Sikerült viszonylag elfogadható időben befejeznem a fejezetet - a rövidségért elnézést -, szóval nyugodt szívvel ki is teszem😊 Köszönöm BellaLili-nek a támogatást, illetve az előző részhez érkezett 1 kommentárt BezTina-nak és a 6 pipát😍 Amint lesz ötlet és idő, jövök az olvasnivalóval😉 Fogyasszatok sok gyümölcsöt, öltözzetek rétegesen és vigyázzatok az egészségetekre😁 Nekem sajna sikerült egy torokfájást, orrfolyást és tüsszögést összeszedni, szóval holnap délelőtt irány az orvos😷 További jó éjszakát és kitartást a héthez💘😻! Pusszpáá evribádii,
Macy

I Put A Spell On You
Álmos mosoly húzódott ajkaimra, amikor a frissen főtt kávé illata az orromba kúszott. Hajamba túrva ülő helyzetbe tornásztam magam, majd egy puszit leheltem Zayn arcára. Az fekete koffeinbomba mellett helyet kapott még a tálcán egy tányér, juharsziruppal leöntött amerikai palacsinta torony, némi vajjal a tetején, egy nagy pohár narancslé, illetve egy kisebb tál gyümölcssaláta. Összefutott a nyál a számban, a gyomrom pedig megkordult. Egy bökkenő mégis akadt, melynek hangot is adtam.
- Egyedül nem tudom mindezt megenni. Képtelenség - ráztam meg mosolyogva a fejem, miközben belekortyoltam a kávéba. A milliárdos szomorúan lebiggyesztette ajkait. Kuncogva megcirógattam az arcát. - Egy hadsereg jóllakna ennyi kajával.
- Legalább a palacsintát edd meg - mászott mellém, majd átkarolta a derekam s egy csókot lehelt a vállamra. Tekintetem a két étel között cikázott. Zayn ráharapott a fülcimpámra, amitől felnyögtem. - Kérlek, baby. Ne mondd, hogy nem vagy éhes. Tegnap este igencsak kifárasztottuk egymást.
- Való igaz - bólintottam elvörösödve, miközben vágtam egy falatot a palacsintából. A felét sikerült mindössze megennem, a többit a maffiavezérre bíztam. A salátából csak a bogyós gyümölcsök, illetve az eper és a kivi került elfogyasztásra. Jóllakottan dőltem a férfi mellkasához, aki szorosan magához húzott. - Köszönöm a reggelit. Sikerült elérned, hogy délig egy falatot se egyek.
- Örülök, hogy ízlett. Legalább nem feleslegesen vettem birtokba a konyhát. Sikerélmény - dobott a szájába egy mangódarabkát, én pedig nevetve végigsimítottam a hasán. Szinte dorombolt érintésem alatt, ami valóságos zene volt füleimnek. Pihegésünkből Bella zökkentett ki, miután kopogás nélkül berontott a szobába. - Jó reggelt, gerlék! Csodás napunk van, nemde?!
- Kopogásról hallottál már, Bells? - csóválta meg a fejét Zayn; szavai süket fülekre találtak. Húgom magához vette a gyümölcssalátás tálat s törökülésbe fészkelve magát az ágyon majszolni kezdte a megmaradt mangót. Két falat között rám sandított. - Mit szólnál, ha elmennénk vásárolni? A műszakodig még van egy csomó idő, simán átugorhatunk Londonba.
Először szóhoz sem jutottam. Végig abban a tudatban voltam, hogy a délelőttöt olvasással, zenehallgatással, esetleg sorozatnézéssel töltöm. Sebaj, talán majd máskor. Semmiféleképpen sem szeretném lelombozni Bella kedvét... Végtére is, ez lenne az első közös programunk, amit nem itthon, a négy fal között töltenénk.
- Rendben, benne vagyok. Elkészülök és mehetünk - mielőtt kimásztam a takaró alól, nyomtam egy cuppanós puszit a milliárdos ajkaira. Az arc- és fogmosás után a gardróbba siettem. Nem sokat vesződtem a keresgéléssel; tudatosan akasztottam le a helyéről egy bézs színű pulóver ruhát, mellyel már régebben szemezgettem. Amint magamra kaptam egy fehérneműszettet s egy pár, testszínű harisnyát, bele is bújtam a térd fölé érő ruhába. Miután kifésültem és összekötöttem a hajam, gyorsan készítettem egy szolid sminket. A szobába lépve sóhajtottam egy nagyot. A mostohatestvérek elismerően mértek végig. Mosolyogva megráztam a fejem. - Indulhatunk, Bells?

***

Borzasztó ötlet volt magassarkú csizmát felvennem. Bejártuk az Oxford Street-n található üzletek többségét, ám húgom valamelyikbe csak nézelődés céljából rángatott be. A lábaim sajogtak, a hasam és a fejem pedig az éhségtől fájt.
- Még ide menjünk be, aztán ebédelünk - bökött a H&M boltja felé, mire összepréseltem ajkaimat a dühtől. Védekezően a mellkasa elé emelte kezeit, tekintetét pedig az ég felé irányította. - Oké, előbb eszünk. Több ilyen túrát kellene szerveznem, talán akkor nem fáradnál ki ilyen hamar.
- Bella, legalább 3 órája keringünk a semmiért! Alig vettél valamit. Ne mondd, hogy nem untad meg a kirakatokat és a drágábbnál drágább ruhákat, kiegészítőket?! - horkantottam fel, miközben leültem egy üres padra. Szemüvegem a fejem tetejére csúsztatva meredtem húgomra, aki karba tett kezekkel álldogált, nem messze tőlem. Jó néhány percig nem szóltunk a másikhoz. Elképedtem, hogy egy ilyen pitiáner kis úgy miatt megsértődött. - Nevetségesen viselkedsz, ugye tudod?
- Igazad van, sajnálom - telepedett le mellém, majd megölelt s arcát a nyakamba fúrta. Megráztam a fejem. Szavait alig hallottam a suttogása miatt. - Keressünk valami éttermet?
- Komolyan kérdezed? - vontam fel a szemöldököm, mire kuncogva belém karolt és felhúzott a padról. Járókelők hadát kérdeztük meg, több-kevesebb sikerrel. Egy idős hölgy segített nekünk, aki meg is dicsérte szépségünk. Elpirulva haladtunk tovább arra, amerre a néni mondta. Felcsillant a szemem, amikor megláttam a Nando's feliratot. - Végre!
Miután kerestünk egy asztalt, leadtuk a rendelésünk. A levegőben keringő, mennyei illatoktól még éhesebb és frusztráltabb lettem. Negyed óra várakozás után a pincér mosolyogva rakta elénk a sült krumplival, salátával és csirkeszárnyakkal megpakolt tányérokat. Bells elkerekedett szemekkel figyelte, hogyan esek neki az ételnek.
- Te aztán tényleg éhes voltál - tűzött a villájára egy krumplit, amihez tépett egy kis húst. Hümmögve tüntettem el a joghurtos-fokhagymás öntettel tálalt salátát, aztán a krumplit s végül a szárnyakat. Desszertnek mangófagylaltot kértem, mert a süteményfélékkel nem birkóztam volna meg. Húgom a rendelésének felét fogyasztotta csak el, képtelen volt többet enni. Jóllakottan dőlt a bőrülő hátának. - Vacsoráig egy falat sem menne le a torkomon.
Elmosolyodtam. Bella ugyanolyan keveset eszik, mint anya. Ha sok ételt szed a tányérjára, annak maximum a negyedét, esetleg a felét eszi csak meg. Felsóhajtottam. Hosszú idő után most először kezdtek el hiányozni a szüleim. Vajon én is hiányzom nekik, vagy még mindig dühösek rám Zayn miatt? Lehet, már lemondtak arról, hogy viszontlássuk egymást. 
- Rendezem a számlát és mehetünk - halászta elő a táskája aljából a tárcáját Bells, majd odaadta a bankkártyáját a pincérnek. Szólásra nyitottam a számat, de testvérem leintett. - Ennyivel tartozom... A viselkedésem miatt.
- Igazán nem kellett volna. Én estem túlzásokba - mosolyogtam, miközben felvettem a kabátom. Bella megcsóválta a fejét, aztán belém karolt s elindultunk bevásárlótúránk utolsó állomására. A vér azonnal az arcomba szökött, amikor megláttam a New Bond Street sarkán található bolt nevét. Lecövekeltem a járda közepén. - Ezt te sem gondoltad végig... Victoria's Secret?
- Fel kell frissíteni a fehérneműs szekrényed tartalmát, emlékszel? - nyitott be az üzletbe. Gondolatban ezerszer fejbe ütöttem magam, amiért az autóban elkotyogtam, hogy kissé ódivatúnak tartom a fehérneműim. A lepcses szám és a kíváncsiságom tesz majd sírba. - Bomba alakod van, szóval bármilyet felvehetsz. Zayn kivetkőzik magából, ha meglát mondjuk egy babydoll-ban.
- Egyszerű melltartóra és bugyira gondoltam, nem ilyenekre! - akasztottam le egy vörös, csipkés darabot. Egy pillanatra elképzeltem, hogy ebben mutatkozom a maffiavezér előtt... Arcom lángba borult, Bella ajkai pedig levakarhatatlan vigyorra húzódtak. - Ne legyél ennyire gátlásos! Vedd csak meg! Nézd, van feketében is!
- Öröm veled a vásárlás - sóhajtottam fel fájdalmasan, de húgomat cseppet sem hatotta meg siránkozásom. Mialatt egyszerűbb fehérneműket próbáltam keresni, Bells elvette tőlem a kosarat s elindult felfedezni a boltot. Amikor utolértem, eltátottam a számat. - Ezt fel nem veszem! Felejtsd el!
- Sandy, ne csináld ezt! Törekedj a merészségre, jó? Vadítóan fogsz ezekben kinézni - biztatott, amitől még idegesebbé váltam. Hogy lehetünk mi testvérek? Bella bevállalós, vagány lány, míg én a szürke kisegér szerepet töltöm be. Reménytelen eset vagyok. Halántékom masszírozva mértem magamhoz egy lila, csipkés body-t. Meglepő, de tetszett. - Ah, legyen. Azért megengeded, hogy én is válasszak?
Nagyot biccentve terelgetett maga előtt, miközben sorra akasztott le egy-egy fehérneműcsodát és dobta a kosárba. Egy óra múlva sikerült két szatyorral távoznunk. Kis híján lenullázódott a hitelkártyám, köszönhetően a húgom rámenősségének.
- A fizetésem fele fehérneműkre ment el. Ez egyáltalán nem normális. Ennyi pénzen ruhákat és cipőket vehettem volna - kötöttem be magam, miután beültünk az autóba. Bella a kormányon dobolva várta meg, míg befejezem a sopánkodást. - Rémes, mennyire fent tudsz akadni egy témán, nővérkém. Vettél néhány szexi cuccot, ennyi. Neked is kijár ilyesmi.
- Legyen igazad - hagytam rá, miközben bekapcsoltam a rádiót s fejemet az ablaküvegnek döntöttem. Azonnal elnyomott az álom, fel sem ébredtem Portsmouth-ig. Másfél óra alvás számomra sokat jelentett.
Nyakamban úthengerrel kimasszírozandó csomóval szálltam ki a járműből, miután Bells beparkolt a Malik-ház udvarába. A fehérneműkkel teli szatyrokkal felslattyogtam az emeletre, majd bedobtam őket a gardróbba s húgomtól elköszönve indultam a drogériába.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elosszor is mihamarabbi jobbulást!

    A rész, könnyed volt -nagyon is kellenek ilyen reszek-ugyanakkor nagyon nagyon sokat mondo!
    Imadtam olvasni ahogy tulajdonkeppen ismerkedik a ket testver egymassal. Jo volt felfedezni a hasonlosagokat, az ellenteteket. Olvasni a kisebb vitaikat :) Bella hevessége, nyiltsága, szokimonsosaga jot tesz\jot fog tenni Sandynek.

    Oh, es a legelején jo volt bepillantast nyerni -ujra- Zayn romantikusabb pillanataiba...tudjuk mi, hogy van egy ilyen enje de azert neha jo rola bizonyossagot nyerni :D

    Kiváncsi vagyok mit 'szol' najd a fehernemukhoz...habar persze selytem :D de kivancsi vagyok Sandy mikent vetkozi le szemeemesseget, szegyenlosseget es ebben memnyire es mikepp lesz segitsegere Zayn. Habar tudom ez csak arra az ido intervallumra szunik meg, de a pozitiv megerositesek a kesobbiekre is kihatnak majd. Es ezt majd -gondolom-tovabb tudjak fejleszteni.
    Na majd ki derul mi hogy alakul :)
    Imadtam!
    Koszonom szepen, hogy ezt a reazt is olvashattam!
    Gyogyulassal es pihenessel teli szep hetet!

    VálaszTörlés